Головна Транспорт Запчастини, аксесуари Автозапчастини

Опора кульова шарова нижня оригінальна Пежо 407, Сітроен C5X7, С6

2 100ГРН торг
Доставка
Відправлю через: Нова Пошта, Самовивіз
Стан: Нове

Опис

Продаються нові нижні кульові шарові опори (нижній фрип, гусяча лапка) на Пежо 407, PEUGEOT 508, Citroen C5 (C5 X7, C5III, C5-3, C5 після 2008 року випуску), CITROËN C6.

КОНТАКТИ, більш дешеві варіанти цих нижніх кульових опор, верхні кульові, всі 8 сайлентблоків, що застосовуються в підвісці Пежо 407 (у тому числі незамінних), тяги стабілізатора, малі поперечні важелі, підшипники і т. п. Дивіться на мінісайті:

https://sites.google.com/site/peugeot407citroenc5x7/home

Для переходу на сайт можна лівою кнопкою миші виділити синім адресу сайту і правою кнопкою вибрати "Перейти на сайт .." або просто вбити адресу сайту в гугл пошук.

На сайті окремо показані передня та задня підвіски, PSA-схеми розташування, багато фотографій, ціни, КОНТАКТИ. Крім оригінальних є менш дорогі замінники з хорошим співвідношенням ціна-якість. Для переходу на сайт виділіть адресу сайту синім кольором (лівою клавішею) і правою клавішею виберіть "Перейти на сайт.."



Виробництво SKF, Франція.
Якість ідеальна.
Кульова зроблена для нових модифікацій кронштейна поворотного кулака (удосконалений гумовий сальник, приварений до корпусу кульової та нержавіюче кільце -ущільнювач) і підходить для старих модифікацій (гумовий грибок без нержавіючого кільця)
Кульова комплектується передбаченим заводом-виробником автомобіля дорогим тороїдальним підшипником (самовстановлюється, допускає зміщення осі поворотного кулака вгору-вниз і під кутом без руйнування та заклинювання) і привареним гумовим сальником.
Єдиним виробником тороїдального підшипника є відомий виробник підшипників - фірма SKF. Ця фірма освоїла випуск нижньої кульової (насправді це не кульова опора, а вузол підшипниковий) і є єдиним офіційним постачальником на конвеєр. Крім того, всі інші дорогі виробники цих кульових комплектують свої упаковки кульовий SKF.

Самоустановка та осьове зміщення тороїдального підшипника:

http://bearing-service.ru/production/bearing-prod/podshipniki-SKF/toroidalnye-rolikopodshipniki-CARB/

http://www.skf.com/ru/products/bearings-units-housings/roller-bearings/carb-toroidal-roller-bearings/index.html

Нині з'явилися недорогі варіанти цієї кульової опори. З метою здешевлення використовується звичайний кульковий 205 підшипник з проточеною внутрішньою обоймою під діаметр 27 мм. Підшипників під діаметр 27 не існує, тому беруть 205 підшипник з діаметром 25 і проточують на 2 мм, що природньо позначається на міцності вузла підвіски (не кажучи про те, що кульковий підшипник по своїй конструкції може нести значно менші навантаження в порівнянні з роликовим підшипником). Деякі фірми намагаються приховати кульковий підшипник під привареним гумовим захистом.
Використання звичайного кулькового підшипника значно здешевлює конструкцію, але веде до неправильної роботи вузла поворотного кулака.
Захист кулькового підшипника погано захищає підшипник від вологи та бруду, що скорочує термін служби. При зносі кульковий підшипник схильний до заклинювання. Заклинювання може призвести до аварійних ситуацій, руйнування вузла. Підклинювання кулькового підшипника призводить до прокручування посадкового місця поворотного кулака у внутрішній обоймі підшипника. В результаті діаметр посадкового місця зменшується, що призводить до необхідності заміни поворотного кулака.


Всі ціни вказані орієнтовно та можуть відрізнятися залежно від курсу євро та ситуації на кордоні з Євросоюзом. В наявності не завжди є весь асортимент. Прохання ціну та наявність уточнювати за телефоном перед замовленням.
Рейтинг оголошення:
1 голос
Схожі оголошення
Також часто шукають: