Головна Транспорт Сільгосптехніка Мотоблок

Мотоблок Кентавр МБ1012Д + Фреза (Заводська коробка) (Безкоштовна доставка Новою Поштою)

1 174USD
Стан: Нове
Тип техніки: Мотоблок
Тип: Мотоблок
Тип двигателя: Дизельный
Максимальная ширина обработки: 100
Количество передач: 6 вперед/2 назад
Система запуска: Механический стартер
Трансмиссия: Шестеренчатый редуктор
Сцепление: Дисковое
В комплекте оборудования: Фрезы
Гарантийный срок: 12
Мощность двигателя: 10
Объем двигателя: 815
Тактность двигателя: Четырёхтактный
Количество цилиндров: 1
Система охлаждения двигателя: Водяная
Объем топливного бака: 9
Расход топлива: 2.22
Длина: 2000
Ширина: 980
Высота: 1150
Вес: 296
Максимальная глубина обработки: 19
Диаметр колес: 12
Код/Артикул: 140669
Код товару: 2224958823

Опис

Опис мотоблока Кентавр МБ 1012Д

Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» із водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їхнього запуску.

Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо за низької температури довкілля. Крім електростартера до комплекту електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока. Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція потребує не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектувальних елементів, зокрема на заміну маховика, але й достатню технічну кваліфікацію установника,оскільки необхідне часткове розбирання мотоблока.
Особливості моделі Кентавр МБ 1012Д:
надійна коробка передач зі спрощеним перемиканням пониженої і підвищеної передач;
дводискове зчеплення для більш надійного і м'якого рушання;
чоотириструмковий шків для забезпечення максимальної передачі крутного моменту і зменшення пробуксовки клиноремінної передачі;
збільшена ширина колії - 740 мм;
плавне регулювання колії, що дає можливість підлаштувати мотоблок під різні умови використання (під різне міжряддя оброблювальних культур);
чавунна кришка картера;
п'ятиточкове кріплення рами;
металевий резервуар для палива;
укріплена перфорована решітка радіатора;
зручні і м'які рукоятки керма;
розширений зіп.


ДВИГУН



Модель двигуна
ДД195В


Тип палива
Дизель


Потужність двигуна, к.с.
8,9/12,0


Робочий об'єм двигуна, см³
631


Номінальні обороти, об/хв
2200


Номінальна витрата палива, г/кВт∙год
255


Ємність паливного бака, л.
9,0


Система запуску двигуна
Ручний стартер


Повітряний фільтр
Багатоступінчастий фільтр з прозорим циклоном


Тип, ємність АКБ А∙год
45


Обсяг картера двигуна, л
2


Тип масла в картері двигуна
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG


Датчик рівня масла
-


Система охолодження двигуна
Рідинне охолодження


Обсяг системи охолодження, л
2,3


Тип охолоджуючої рідини
Вода (дистильована)


ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА



Тип приводу трансмісії
Ремінний


Тип зчеплення
Двухдисковое сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу


Тип приводних ременів
-


Струмок для підключення активного навішування
Є


Тип коробки передач
Шестерна


Кількість передач
6/2


Спосіб включення заднього ходу
Важелем


Привід фрези
Шестерно-ланцюговий


Вал відбору потужності
Бічний, під шпонку Ø17,5


Обсяг масла в картері трансмісії, л
5,0


Тип масла в картері трансмісії
ТМ «ДТЗ» ТАД-17 И API CF-4/SG


Транспортні колеса
6.00-12


Колія коліс, мм
650-845


Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год
3,2-25,9 / 2,6-6,7


Тип і регулятор керма
-


РОБОЧІ ОРГАНИ



Тип причіпного пристрою
Мотоблочного типу


Спосіб установки грунтофрези
Окремо через перехідний редуктор


Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв
400


Кількість секцій грунтофрези, шт
12


Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези
22


Ширина захвату грунтофрези, мм
1100


Діаметр ротора грунтофрези, мм
400


Глибина культивації, мм
190


ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ



Електрообладнання
Електрогенератор, 12 В


Вимірювальні прилади
Амперметр


Інше обладнання
Передня фара, 55 Вт


ЗІП
В комплекті


МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ



Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм
2250×1060×1000


Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг

260 / 331




Головні переваги моделі Кентавр МБ 1012Д:
Надійний дизельний двигун потужністю 12 к. с.
Ефективна система водяного охолодження дає можливість використовувати мотоблок з повним навантаженням протягом усієї робочої зміни без перерв на охолодження.
Кріплення рами двигуна на 5 болтах набагато надійніше, ніж кріплення на 2 шпильках — відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
Новий вижимний підшипник типу 688808 на всіх моделях - забезпечує більш плавну роботу зчеплення, підвищує витривалість вузла.
На моделях потужністю двигуна 10 к.с та 12 к.с використаний вдосконалений паливний насос та форсунки BF1AK80Z – від двигуна JDM, забезпечує збільшений робочий тиск 220кг/см3
Багатоступеневий повітряний фільтр з прозорим циклоном забезпечує високий ступінь очищення повітря
Три приводні паси на головній передачі — унеможливлене пробуксовування, значно знижується навантаження на паси.
Металевий захисний кожух на веденому шківі — захист оператора мотоблока.
Прогумовані тяги керування колісними муфтами, ручним газом і зчепленням дають змогу знизити шум під час роботи мотоблока, коли тяги стикаються між собою та корпусом мотоблока.
Додаткова шпилька на рамі для регулювання натягу приводних пасів — унеможливлений перекіс пасів.
М’які гумові нековзні руків’я.
Триточкове кріплення керма.
Металева перекладка для збільшення жорсткості керма.
Коробка перемикання передач зі спрощеною в експлуатації схемою перемикання (3+1)×2 більш надійна, ніж варіант із вдавлюванням важеля.
Дводискове нормально замкнуте зчеплення із системою фіксації у ввімкненому стані — унеможливлюються пробуксовування та збільшується ресурс вузла.
Додатковий струмок на приводному шківі — для під’єднання робочих органів навісного обладнання.
Можливість роз’єднання муфти на кожне колесо — значне полегшення поворотів та розворотів.
Передача крутного моменту на колеса за допомогою шестерного редуктора.
Поперечний вал відбору потужності збоку коробки передач.
Датчик тиску масла «грибок» дає змогу контролювати наявність масла в картері двигуна.
Можливість встановлення навісної ґрунтофрези з прямим приводом від редуктора.
Паливний бак має герметичну кришку, фільтр-сітку на вході та фільтр на виході.
Паливний фільтр з прозорим корпусом та паперовим фільтрувальним елементом захищений металевою пластиною — забезпечує якісну фільтрацію палива, видно ступінь засміченості самого фільтра.
Універсальний посилений причіпний пристрій мотоблочного типу зі сталевими втулками.
Картер та кришки з чавунного лиття. Передній бампер з ручкою для перенесення. Відкидна передня опора.
Пневматичні транспортні колеса 6.00-12 «ялинка».
Шини високої якості.
Колія регулюється безступенево в діапазоні 700–900 мм.
Суцільний (не зварний) важіль зчеплення.
Металевий важіль «ручного газу».
Пружини на важелях керма запобігають шуму під час роботи мотоблока.
Електрогенератор 12 В / 200 Вт.
Яскрава передня фара.
Передні світловідбивачі.
Захисний кожух на глушнику захищає від випадкових опіків.
Висока знімна кришка відсіку — для ЗІП.
Рейтинг оголошення:
1 голос
Схожі оголошення
Також часто шукають: