Оголошення не активне, знайдіть інші пропозиції в категорії: Робота в Україні
Архів: Менеджер з персоналу
Зарплата: | 4 000 грн |
---|---|
Регіон: | Київська область |
Місто: | Київ |
Сфера діяльності: | ТОП-менеджмент, директора |
Спеціальність: | Ассистент руководителя |
Вид роботи: | Тимчасова, проектна |
Графік роботи: | Повний день |
Опис
Провідна компанія на ринку, яка входить в ТОП найбільших компаній Європи оголошує конкурс на заміщення вакантної посади
Менеджер з персоналу.
Кандидат на посаду повинен володіти якостями дипломата, що вміє знаходити вірний баланс між інтересами керівництва і співробітників компанії. Повинен мати навички ефективного планування, бути відмінним аналітиком, командним гравцем, представляти інтереси і відстоювати їх.
Основні обов’язки:
•пошук та підбір персоналу в головний офіс та регіональні філіали;
•розробка стандартів посад адаптація нових працівників в головний офіс та регіональні підрозділи;
•розробка стандартів та оцінка персоналу;
•організація навчання персоналу;
•формування кадрового резерву;
Кваліфікаційні вимоги/компетенції:
•освіта вища /неповна вища: психологія та/або менеджмент та/або юридична
•досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;
•оформлення ділових документів;
•збір та аналіз інформації;
•розробки профілю (стандарт) посад;
•робота з психологічними тестами, анкетами, опитуваннями;
•робота з сайтами по працевлаштуванню, кадровими агенствами, альтернативними методами пошуку;
•впевнений користувач ПК: MS Office (Word, Exсel, Visio) Internet. Бажано: 1С Підприємство.
•вміння встановлювати контакт з різними людьми;
•доброзичливість, не конфліктність;
•здатність до навчання та саморозвитку;
•відповідальність;
•уважність;
•порядність;
•скрупульозність.
Менеджер з персоналу.
Кандидат на посаду повинен володіти якостями дипломата, що вміє знаходити вірний баланс між інтересами керівництва і співробітників компанії. Повинен мати навички ефективного планування, бути відмінним аналітиком, командним гравцем, представляти інтереси і відстоювати їх.
Основні обов’язки:
•пошук та підбір персоналу в головний офіс та регіональні філіали;
•розробка стандартів посад адаптація нових працівників в головний офіс та регіональні підрозділи;
•розробка стандартів та оцінка персоналу;
•організація навчання персоналу;
•формування кадрового резерву;
Кваліфікаційні вимоги/компетенції:
•освіта вища /неповна вища: психологія та/або менеджмент та/або юридична
•досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;
•оформлення ділових документів;
•збір та аналіз інформації;
•розробки профілю (стандарт) посад;
•робота з психологічними тестами, анкетами, опитуваннями;
•робота з сайтами по працевлаштуванню, кадровими агенствами, альтернативними методами пошуку;
•впевнений користувач ПК: MS Office (Word, Exсel, Visio) Internet. Бажано: 1С Підприємство.
•вміння встановлювати контакт з різними людьми;
•доброзичливість, не конфліктність;
•здатність до навчання та саморозвитку;
•відповідальність;
•уважність;
•порядність;
•скрупульозність.
Схожі оголошення