Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств.
300ГРН
Стан: | Новий |
---|
ISBN: | 978-617-673-763-6 |
---|---|
Автор: | Біловодська О.А. |
Бумага: | Офсет |
Гарантия: | Згідно ЗУ "Про захист прав споживачів" вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають.Продавець гарантує упаковку замовленого товару, яка забезпечить цілісність і збереження його товарного вигляду. |
Год издания: | 2019 |
Издательство: | Центр навчальної літератури (ЦУЛ) |
Количество страниц: | 462 |
Переплет: | Мягкий |
Раздел: | Учебники для ВУЗов |
Формат книги: | А5 |
Язык: | Украинский |
Артикул: | 032573 |
Код товару: | 2327dd54 |
Опис
У монографії висвітлено теоретичні, методологічні і практичні засади маркетингової політики розподілу інноваційної продукції промислових підприємств. Сформовано концептуальні засади розподілу продукції на ринку інновацій. Викладено теоретико-методологічні підходи до управління каналами з позицій інноватики. Обґрунтовано й розроблено підходи до управління товарним рухом та оцінки ефективності управління розподілом інноваційної продукції. Монографія буде корисною для фахівців і науковців у галузі маркетингу, логістики та інноваційного менеджменту; спеціалістів відділів маркетингу і збуту, логістики на підприємствах промислового комплексу, організацій та установ, пов’язаних із господарчою сферою; викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів – усіх, хто цікавиться поглибленим вивченням актуальних питань економічного розвитку сучасних підприємств у контексті їх інноваційно спрямованого управління та дистрибуції інноваційної продукції.
Рейтинг оголошення:
{{#user.avatar}} {{/user.avatar}}
{{ user.name }}
Останній візит: {{ user.last_login }}