Головна Хобі, спорт Книжки, журнали, газети Підручники

Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств.

300ГРН
Стан: Новий
ISBN: 978-617-673-763-6
Автор: Біловодська О.А.
Бумага: Офсет
Гарантия: Згідно ЗУ "Про захист прав споживачів" вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають.Продавець гарантує упаковку замовленого товару, яка забезпечить цілісність і збереження його товарного вигляду.
Год издания: 2019
Издательство: Центр навчальної літератури (ЦУЛ)
Количество страниц: 462
Переплет: Мягкий
Раздел: Учебники для ВУЗов
Формат книги: А5
Язык: Украинский
Артикул: 032573
Код товару: 2327dd54

Опис

У монографії висвітлено теоретичні, методологічні і практичні засади маркетингової політики розподілу інноваційної продукції промислових підприємств. Сформовано концептуальні засади розподілу продукції на ринку інновацій. Викладено теоретико-методологічні підходи до управління каналами з позицій інноватики. Обґрунтовано й розроблено підходи до управління товарним рухом та оцінки ефективності управління розподілом інноваційної продукції. Монографія буде корисною для фахівців і науковців у галузі маркетингу, логістики та інноваційного менеджменту; спеціалістів відділів маркетингу і збуту, логістики на підприємствах промислового комплексу, організацій та установ, пов’язаних із господарчою сферою; викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів – усіх, хто цікавиться поглибленим вивченням актуальних питань економічного розвитку сучасних підприємств у контексті їх інноваційно спрямованого управління та дистрибуції інноваційної продукції.
Рейтинг оголошення:
1 голос
Схожі оголошення
Також часто шукають: