Електровелосипед KTM MACINA PROWLER MASTER рама L/48, сірий, 2022
309 498ГРН
Стан: | Новий |
---|
Цвет: | Серый |
---|---|
Код/Артикул: | 22302108 |
Код товару: | 2198084037 |
Опис
KTM Macina Prowler Master — це молодша модель двопідвісів серії Prowler для ендуро дисципліни з електронним приводом, який містить у своєму комплектуванні все, що потрібно для екстремального використання електровелосипеда. Особлива геометрія, яка досягається завдяки нестандартному підходу до вибору коліс, тішитиме Вас як на затяжних спусках, так і на рівних міських ділянках дорогою додому.
Високоякісна, легка та водночас міцна рама виготовлена з карбонового волокна. Карбон гасить вібрації, не багато водночас деформуючись. Однак його деформація ніяк не позначається на міцності. Під час виробництва, весь матеріал рами просочується смолою, завдяки цьому шкоду від удару мінімален, адже вся імпульсна енергія розсіюється по всьому корпусу. Конструкція карбонової рами дуже міцна та зносостійка завдяки технологічному та правильному сплетінню карбонового волокна. Ремонтувати карбонову раму також простіше, бо паяти наприклад алюміній вкрай складно, а сам метал у принципі схильний до руйнування і втоми. Для ремонту карбону досить просто мати епоксидну смолу та скловолокно, а відремонтований стик буде все таким самим міцним.
У цій рамі використовується відома технологія Straight Line Link (SLL), яка не має опори на дропауті, у такий спосіб забезпечуючи максимальну жорсткість задньої частини велосипеда. У поєднанні з Horstrink (Чортерихважною підвіскою) досягається висока чутливість до невеликих вібрацій та ефективне поглинання сильних ударів. Раме KTM, як і рам інших виробників, характерне внутрішнє проведення тросів і гідроліній. Такий підхід захищає елементи керування від зношування внаслідок потрапляння на них опадів або випадкових ударів об перешкоди. Хід задньої підвіски становить 170 мм, чого досить для поглинання нерівностей, що трапляються на гірському рельєфі, а для адаптації до різких змін рельєфу на байк встановлений дропер. Дропер допомагає змінювати Вашу посадку завдяки підійманню та спуску сідла, водночас вам не потрібно вставати з велосипеда, все робиться однією кнопкою на кермі.
Другим основним чинником в електровелосипеді є його система приводу. Тут встановлений асистувальний привод Bosch Performance четвертого покоління, який здатний підтримувати роботу зі швидкістю велосипеда до 25 км/год. Відстежувати всі показники, а також здійснювати керування системою дає змогу якісний дисплей Bosch Kiox TFT. Дисплей розташований у центрі виносу керма, що робить огляд екрана простим завданням Пульт керування винесений ближче до ручки керма, даючи змогу керувати байком, не відвертаючи уваги від дороги. Батарея Bosch Power Tube має місткість 750 Вт·год.
За роботу підвіски відповідають два високоякісні пристрої: Амортизаційна вилка RockShox Lyrik Select 29" ходом 180 мм і задній амортизатор RockShox Super Deluxe Select+ з ходом підвіски 170 мм. Вилка Lyrik Select поєднує в собі пневматичну пружину DebonAirTM з перевіреним демпфером ChargerTM RC, а рідина Maxima Plush знижує тертя між компонентами вилки, обережно знижує шум і забезпечує довговічність роботи запчастин. Вилка зібрана під втулки стандарту Boost, що позитивно впливає на характеристики жорсткості, а також дає змогу встановити ширші колеса для особливо агресивних умов. Демпфер Charger RC вирізняється особливою конструкцією, яка дає змогу регулювати низькошвидкісне стиснення від повністю відкритого режиму, до максимально жорсткого.
Задній амортизатор Super Deluxe Select + створений для останнього покоління потужних ендуро байків, тому він пропонує необхідний контроль плавності ходу в поєднанні зі зручним регулюванням значень, а все та ж рідина Maxima Plush також позитивно впливає на внутрішню начинку. У результаті, підвіска поглинає більшість нерівностей, що трапляються на шляху, забезпечуючи вам неперевершений комфорт і контроль як у гірській місцевості, так і в лісах із великою кількістю коренів і гілок.Важно зазначити, що підвіска здатна гасити наслідки стрибків заввишки до 120 см без ризику для рами та компонентів.
Трансмісія велосипеда на 12 швидкостей ґрунтується на перемикачі передтопового рівня Shimano Deore XT і компонентах Shimano Deore. Перемикач Shimano Deore XT M8100-12 SGS Shadow був створений для задоволення найвимогливіших і найумілливіших велосипедистів. Він зберіг більшість переваг від попередніх серій XT, але також увібрав багато нового від професійнішої серії XTR. Перемикач обладнаний технологією Shimano Shadow+, яка протистоїть випробуванню ланцюга, що є частою причиною неправильної роботи трансмісії та пошкоджень рами, а ролики на 13 зубів роблять роботу перемикача тихішою та точнішою.
Касета Shimano Deore M6100-12 має якісні характеристики роботи, а все завдяки технології Hyperglide. Технологія забезпечує краще зчеплення касети з ланцюгом, гарантуючи її найкраще утримання й плавніший хід на будь-якій місцевості. Технологія передбачає під собою спеціальну обробку зірок, які мають скошені напрямні та профіль зубців, що покращує рух ланцюга касетою під час перемикання передач. За керування трансмісією відповідають шифтери Shimano Deore M6100-12, які використовуються в широкому спектрі дисциплін, але й тут є не зайвими. Ергономічні курки дають змогу знижувати передавання на три значення за один рух пальцем, що дає можливість швидкої адаптації до умов із різкими перепадами висот.
Гальмівні каліпери серії Deore XT у модифікації Trail/Enduro мають чотири поршня, що гарантує беззаперечну роботу на складних ділянках, де дуже важлива безпека та можливість різкого гальмування. Конструкція ротора з монтажем на павуку, краще поглинає надлишкове тепло та розсіює його через охолоджувальні ребра. Результатом є ефективніше гальмування, а колодки зношуються повільніше. Водночас самі колодки так само мають свої радіатори, що тільки збільшує ефективність охолодження.
Гальмівні ручки, на відміну від старих серій, отримали менше вільного ходу, що надає їм більшої ефективності. Технологія швидшого підведення Shimano Servo Wave дає змогу вже на початку руху важеля забезпечити чималу потужність за невеликого зусилля. Водночас велика частина ходу важеля ще залишається, щоб можна було додати потужності. Ручки також обладнані гвинтом регулювання вільного ходу для простого настроювання гальм.
Колеса зібрані на втулках Shimano Deore XT M8110BS, ободах Ambrosio E30/35 і покришках Maxxis Minion DHF 3C-MaxxTerra — це "родзинка" цього байка, адже вони мають різний діаметр, що відкриває багато переваг для ефективної їзди. Різній діаметр коліс позначається терміном "Mullet Setup". Це особливий підхід до підбору діаметра, можливі мінуси якого поглинаються правильною структурою геометрії. Такий байк має переднє 29-е колесо, а заднє — діаметром 27,5 дюйма. Переднє колесо надає впевненості й більше контролю на кам'янистих і кореневих ділянках, адже воно легше котиться через перешкоди, відповідно менше ударів припадає в кермо, а сам велосипед їде стабільніше. Заднє ж колесо дає більше простору для маневрів над таким, що особливо помітно під час стрибків і крутих спусків. У Вас буде менше шансів зачепитися за протектор штанами, а повороти проходитимуть набагато краще. До того ж через менший діаметр заднього колеса велосипед краще надається розгону, а на набір швидкості витрачається менше енергії. Це особливо позитивно впливає на економію дорогоцінного заряду батареї.
Конструкцією втулок передбачені дрібніші виїмки та два набори собачок, що покращує зчеплення барабана вдвічі збільшуючи передавання енергії на колесо. Покришки мають протектор, який ідеально підходить для пухкого ґрунту й агресивної гірської місцевості. Протектор обладнаний скошеними шипами, які знижують опір коченню й бічні шипи для більшої площі контакту з поверхнею. Не забувайте також про те, що колеса готові до безкамерного використання.
Bosch Performance CX Gen-4
Двигун пропонує дедалі унікальніші можливості для eMTB. Він компактний, легкий і потужний, поєднує в собі високоякісні матеріали та датчики, що виводить їзду на електровелосипеді на новий рівень.
Привод має крутний момент 85 Нм, нові функції в керуванні, більше переваг режиму eMTB і модернізоване програмне забезпечення.
Ключові особливості:
Збільшений крутний момент
Двигун став ще потужнішим, ніж будь-коли. Крутний момент тепер дорівнює 85 Нм, що помітно впливає на ходові якості. Велосипед прискорюється швидше, навіть на низьких частотах обертання педалей, а старт у гору став ще легшим!
Розширене посилення
Extended Boost — це функція для легкого подолання коренів, сходинок і каменів, навіть під час руху вгору. Вона дає Вам змогу легко маневрувати навіть на технічно складних трасах.
Ідеальний контроль
Розширений режим eMTB забезпечує вищий контроль на трасі без потреби перемикати режими їзди. Двигун чутливіше реагує на зусилля райдера, особливо на низьких передачах, що забезпечує досить різкий, але й водночас м'який старт.
Максимальна спритність
Завдяки концепції кількох датчиків, вони виконують понад 1000 вимірювань за секунду, забезпечуючи негайну реакцію на дії райдера.
Термостійкість
Система приводу ефективна та не вимагає частого обслуговування. 16-контактний електродвигун BLDC обладнаний сучасною обмоткою, що робить систему стабільнішою за температурою.
Бортовий комп'ютер Bosch Kiox
Якісний і компактний пристрій, у якому є більшість корисних функцій, необхідних велосипедисту. Комп'ютер може працювати у зв'язці з Вашим смартфоном через спеціальний застосунок eBike Connect, а надійний кольоровий дисплей не викликає дискомфорту під час використання. Окремий блок для керування велосипедом винесений на кермо для підвищеної безпеки, що дає велосипедистові змогу не відвертати увагу від дороги. Велокомп'ютер Kiox здатний записувати всі Ваші поїздки та надсилати дані про них через Bluetooth на Ваш смартфон. Всі ці переваги роблять Kiox ідеальним напарником для поїздок, але зверніть увагу, що Ви маєте бути під'єднані до інтернету.
Нові функції!
Навігація. Ви завжди будете на правильному шляху, завдяки новій функції навігації в Kiox. Комп'ютер допоможе Вам, коли Ви досліджуватимете нові незнайомі райони. Функція запускається за допомогою смартфона. Бортовий комп'ютер під'єднується через Bluetooth і зображає на дисплеї запланований маршрут.
Динамічна орієнтація карти. Нова функція навігації бортового комп'ютера ідеально адаптована до потреб швидких електровелосипедів. Зображення на дисплеї обертається разом із вами в напрямку Вашого руху, водночас вказується відстань до пункту призначення. Це в рази полегшує навігацію.
Просте планування поїздки. Планувати власні поїздки стало ще простіше. Ви зможете легко планувати свої маршрути за допомогою програми eBike Connect або онлайн-портала, а потім передавати їх на Kiox через застосунок. Профіль також можна зв'язати з програмами Komoot і Outdoor Active для розширених можливостей у побудові маршрутів.
Кастомізація віджетів. Для повної індивідуальності пристрою, віджети та показані дані про поїздку можна налаштувати. Отже, Ви адаптуєте пристрій до Ваших власних уподобань. Це дає змогу зосередитися виключно на тому, що Вам потрібно під час поїздки.
Збережені функції.
Запис даних про поїздку. Усі дані про поїздку записуються комп'ютером і копіюються через Bluetooth у застосунок eBike Connect. Всі зусилля можна оцінити після поїздки як у застосунку, так і на онлайн-порталі.
Автоматична синхронізація. Вся інформація завжди під рукою, адже дані автоматично синхронізуються через Bluetooth між Kiox і застосунком eBike Connect. Навіть оновлення програмного забезпечення можна легко завантажити на комп'ютер.
Ведення даних про тренування. Комп'ютер надає всі важливі дані про тренування в реальному часі. Він показує частоту обертання педалей, спалені калорії та особисті оцінки. Це полегшує поставлення та виконання цілей тренування.
Контроль тренування. Kiox можна під'єднати до пульсометра за допомогою Bluetooth. Це дає велосипедисту будь-коли перевірити свою поточну частоту серцевих скорочень, допомагаючи отримувати максимальну віддачу та контроль під час тренувань.
Мотивація. Бортовий комп'ютер повідомить Вас про дані за вашою середньою швидкістю або про її зниження. Це мотивує Вас працювати ще краще. Після поїздки всі записані дані можуть бути передані в застосунок Strava.
Чудовий дизайн. Компактний корпус і комфортний дисплей ідеально вписуються на кермі електровелосипеда, без надмірностей. Екран вирізняється яскравими кольорами та зрозумілим користувацьким інтерфейсом, також він оптимізований для кращої читабельності.
Практичне магнітне кріплення. Комп'ютер швидко демонтується, але надійність не була знижена через швидкість. Завдяки магнітному фіксатору комп'ютер легко встановлюється і знімається, водночас він захищений від утері. Як і в багатьох пристроїв, Kiox має невелику петельку на нижньому краї, яку можна використовувати під ремінець, забезпечивши додатковий захист.
Виносне керування. Кнопки винесені на кермо, прямо в зону досяжності вашого пальця. Вам не потрібно знімати руку з гальма, щоб скористатися комп'ютером. Насамперед це впливає на Вашу безпеку та дає змогу повністю сконцентруватися на керуванні велосипедом.
Режими їзди:
Turbo: Максимально потужний;
Sport: Потужний асист для універсального використання;
Tour: Оптимальний асист для далеких поїздок;
Eco: Мінімальний асист для дуже дальніх поїздок;
Off: Без асисту, але з функціями велокомп'ютера.
Підтримувані технології:
eBike ABS: система екстреного гальмування без наслідків і ризику падінь. (Не йде в комплекті)
eShif: система електронного перемикання передач. (Не йде в комплекті)
Lock: система блокування двигуна. (Постачається в комплекті).
Клас навантаження й застереження:
KTM Macina Prowler Master підходить для руху на спусках зі швидкістю не вище 40 км/год, за умови, що стрибки не перевищують висоту 120 см. Велосипеди цієї категорії міцніші та надійніші, вони здатні долати складнішу місцевість з понад великими перешкодами та стрибками через більший хід підвіски. Увага, утримуйтеся від використання велосипеда за рамками меж заявленого цільового призначення. Якщо ігнорування рекомендацій призведе до ламання обладнання, виробник має право відмовити в сервісному обслуговуванні.
Рейтинг оголошення:
{{#user.avatar}} {{/user.avatar}}
{{ user.name }}
Останній візит: {{ user.last_login }}