E-mail розсилання
1 200ГРН
| Тип услуги: | Email-маркетинг |
|---|---|
| Код товару: | 718206333 |
Опис
Переваги різних варіантів таргерованого розсилання
Таргельоване розсилання листів електронною поштою дає змогу залучити клієнтів необхідного віку та рівня прибутку. Така можливість досягається завдяки тому, що ця послуга враховує масу нюансів:
стать та вік;
професію;
інтереси;
місто проживання;
приблизний рівень прибутку;
сімейне положення тощо.
Переваги вузькоспрямованого приваблення клієнтів
Головною перевагою вузькоспрямованого розсилання є той факт, що вона дає змогу вичленувати з величезної бази клієнтів тільки тих людей, які потребують товару, що просувається, або послугі. Визначення потенційних клієнтів досягається завдяки тому, що таргероване розсилання орієнтується на місце роботи або проживання. Варто додати, що вузькоспрямоване розсилання передбачає наявність як рекламного тексту, так і зображень або клікабельних кнопок, які підвищують рівень ефективності реклами.
Вигоди розсилання за допомогою WhatsApp і Viber
Таргельоване розсилання має бути спрямоване тільки тим клієнтам, які попередньо дали на цю відповідність. Є 3 основні варіанти подібних повідомлень:
рекламний;
транзакційний;
сервісний.
Перший варіант вважається найдорожчим. Вирішивши замовити рекламне розсилання за допомогою Viber, замовникові доведеться оплатити приблизно 60 копійок за одне повідомлення. Вартість цієї послуги в WhatsApp становить 70 копійок. У вартість послуги входить не тільки відправлення рекламного повідомлення, а й проведення аудиту бази даних. На підставі цього аудиту виявляється тип рекламного повідомлення й найбільш відповідний варіант месенджера.
Вигоди СМС та email розсилок
Сьогодні також можна замовити email розсилання. Такий варіант заведено вважати найпростішим. Але водночас він є найефективнішим. Це зумовлено тим, що він дає змогу звернутися не тільки до об'єктів бази даних, а й знайти нових клієнтів або партнерів.
Альтернативним варіантом є розсилання за допомогою СМС. Ціна СМС-розсилки залежить від вартості послуг оператора. В середньому ціна цієї послуги коливається в діапазоні від 16 до 36 копійок. У цьому разі інформація передається виключно як текст. Будь-які зображення та клікабельні кнопки виключені. У цьому головний мінус СМС-розсилки. Але водночас вона дає змогу залучити клієнтів, які не користуються сучасними месенджерами. Завдяки цьому СМС-розсилка на ряду з таргенованою рекламою за допомогою електронної пошти вважаються найпопулярнішими способами залучення нових клієнтів.
Таргельоване розсилання листів електронною поштою дає змогу залучити клієнтів необхідного віку та рівня прибутку. Така можливість досягається завдяки тому, що ця послуга враховує масу нюансів:
стать та вік;
професію;
інтереси;
місто проживання;
приблизний рівень прибутку;
сімейне положення тощо.
Переваги вузькоспрямованого приваблення клієнтів
Головною перевагою вузькоспрямованого розсилання є той факт, що вона дає змогу вичленувати з величезної бази клієнтів тільки тих людей, які потребують товару, що просувається, або послугі. Визначення потенційних клієнтів досягається завдяки тому, що таргероване розсилання орієнтується на місце роботи або проживання. Варто додати, що вузькоспрямоване розсилання передбачає наявність як рекламного тексту, так і зображень або клікабельних кнопок, які підвищують рівень ефективності реклами.
Вигоди розсилання за допомогою WhatsApp і Viber
Таргельоване розсилання має бути спрямоване тільки тим клієнтам, які попередньо дали на цю відповідність. Є 3 основні варіанти подібних повідомлень:
рекламний;
транзакційний;
сервісний.
Перший варіант вважається найдорожчим. Вирішивши замовити рекламне розсилання за допомогою Viber, замовникові доведеться оплатити приблизно 60 копійок за одне повідомлення. Вартість цієї послуги в WhatsApp становить 70 копійок. У вартість послуги входить не тільки відправлення рекламного повідомлення, а й проведення аудиту бази даних. На підставі цього аудиту виявляється тип рекламного повідомлення й найбільш відповідний варіант месенджера.
Вигоди СМС та email розсилок
Сьогодні також можна замовити email розсилання. Такий варіант заведено вважати найпростішим. Але водночас він є найефективнішим. Це зумовлено тим, що він дає змогу звернутися не тільки до об'єктів бази даних, а й знайти нових клієнтів або партнерів.
Альтернативним варіантом є розсилання за допомогою СМС. Ціна СМС-розсилки залежить від вартості послуг оператора. В середньому ціна цієї послуги коливається в діапазоні від 16 до 36 копійок. У цьому разі інформація передається виключно як текст. Будь-які зображення та клікабельні кнопки виключені. У цьому головний мінус СМС-розсилки. Але водночас вона дає змогу залучити клієнтів, які не користуються сучасними месенджерами. Завдяки цьому СМС-розсилка на ряду з таргенованою рекламою за допомогою електронної пошти вважаються найпопулярнішими способами залучення нових клієнтів.
Рейтинг оголошення:
{{#user.avatar}} {{/user.avatar}}
{{ user.name }}
Останній візит: {{ user.last_login }}