Оголошення не активне, знайдіть інші пропозиції в категорії: Електротехнічне обладнання
Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-200Б1Х
6 195ГРН
Категорія: | Електродвигуни |
---|---|
Стан: | Нове |
Ємність паливного бака, л: | 3,6 |
---|---|
Витрата палива, гр/кВт*год: | 380 |
Габарити упаковки, мм: | 415х370х375 |
Датчик низького рівня масла в двигуні: | Є |
Довжина валу, мм: | 50,0 |
Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм: | 35,5/5,0 |
Діаметр валу, мм: | 20,0 |
Діаметр циліндра / хід поршня, мм: | 68/54 |
Електричний стартер: | Немає |
Маса нетто/брутто, кг: | 16,0/17,0 |
Обсяг масла в картері двигуна, л: | 3,6 |
Потужність двигуна, к.с.: | 6,5 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см: | 196 |
Система охолодження: | Повітряна примусова |
Тип двигуна: | 4-тактний одноциліндровий |
Тип хвостовика валу: | Шпонковий |
Код/Артикул: | 000155886 |
Код товару: | 1704977929 |
Опис
Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-200Б1ХДвигун внутрішнього згоряння кентавр двз-200б1х – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний повітряного охолодження двигун загального призначення.Двс кентавр двз-200б1х призначений для використання як автономний силовий агрегат для широкого спектра обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів. Що примітно, кріплення двигуна – універсальне.Основними перевагами двигуна кентавр двз-200б1х є надійність і невибагливість у роботі, низькі рівні вібрації й шуму, високі питома потужність і ккд, а також простота в експлуатації та обслуговуванні.Відмінною особливістю цієї моделі є наявність редуктора, який знижує швидкість обертання вихідного вала до 1800 об/хв. Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-200б1х потужністю 6,5 к.с. і робочим об’ємом 196 куб. См, стане незамінним у тих випадках, коли необхідна відмінна тяга на низьких обертах.Для запуску бензинового двигуна використовується ручний стартер. Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала моделі кентавр двз-200б1х для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.Щоб уникнути пошкодження двигуна, за відсутності масла в картері або недостатній його кількості, передбачена аварійна система. У такий спосіб, за низького рівня масла в картері, система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломці. Для полегшення доступу з різних боків картера двигуна передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупами.Бензиновий двигун кентавр двз-200б1х має невелику вагу й габарити, що дуже важливо під час експлуатації, транспортування та зберігання.
Рейтинг оголошення: