Автомобільний прилад ТАХОМЕТР з відсіканням 95мм DEFI 7315 BLUE
1 090ГРН
Вид: | Діагностичне та контрольно-регулювальне |
---|---|
Стан: | Нове |
Питание: | Сеть 12В |
---|---|
Напряжение: | 12 |
Индикация: | Световая |
Подсветка экрана: | Да |
Цветность монитора: | Цветной |
Код/Артикул: | 416 |
Код товару: | 1776446015 |
Опис
Автомобільний прилад ТАХОМЕТР з відсіканням 95мм DEFI 7315 BLUE
Виносний стрілковий тахометр із зовнішнім діамметром 95 мм. Тахометр має вбудовану LED-підсвітку дисплея, що спонукає водієві отримувати високу чіткість показань приладу унічну пору доби. Установлюється на бензинові двигуни з 4,6,8 циліндрами. Під'єднується до котушки запалювання, або, до відповідного виходу ЕБУ.
Тахометр — це пристрій, який використовується для визначення кількості обертів двигуна автомобіля, його деталей, що обертаються. Вимірювання відбувається в одиницю часу або згідно з лінійною швидкістю руху.
Основна функція тахометра — це полегшення вибору правильного передавання, що дає змогу продовжити ресурс двигуна. Тобто, коли стрілка тахометра наближається до червоної зони, категорично рекомендується перемикатися на підвищене передавання. Використовується для регулювальних робіт як на холостому ходу, так і для оперативного контролю частоти обертання вала двигуна під час руху.
Принцип роботи тахометра полягає в реєстрації числа імпульсів, які надходять від датчиків, порядку їх надходження, а також пауз між даними імпульсами. Водночас підрахунок імпульсів може здійснюватися різними способами: у прямому, у зворотному та в обох напрямках.
Виносний стрілковий тахометр із зовнішнім діамметром 95 мм. Тахометр має вбудовану LED-підсвітку дисплея, що спонукає водієві отримувати високу чіткість показань приладу унічну пору доби. Установлюється на бензинові двигуни з 4,6,8 циліндрами. Під'єднується до котушки запалювання, або, до відповідного виходу ЕБУ.
Тахометр — це пристрій, який використовується для визначення кількості обертів двигуна автомобіля, його деталей, що обертаються. Вимірювання відбувається в одиницю часу або згідно з лінійною швидкістю руху.
Основна функція тахометра — це полегшення вибору правильного передавання, що дає змогу продовжити ресурс двигуна. Тобто, коли стрілка тахометра наближається до червоної зони, категорично рекомендується перемикатися на підвищене передавання. Використовується для регулювальних робіт як на холостому ходу, так і для оперативного контролю частоти обертання вала двигуна під час руху.
Принцип роботи тахометра полягає в реєстрації числа імпульсів, які надходять від датчиків, порядку їх надходження, а також пауз між даними імпульсами. Водночас підрахунок імпульсів може здійснюватися різними способами: у прямому, у зворотному та в обох напрямках.
Рейтинг оголошення:
{{#user.avatar}} {{/user.avatar}}
{{ user.name }}
Останній візит: {{ user.last_login }}