Brand Ambassadors / Flyers Distributors Acquisition Specialist for Germany

Основная информация

Зарплата:

Договорная

Регион:

Киевская область

Город:

Киев

Сфера деятельности:

ТОП-менеджмент, директора

Специальность:

Менеджер по работе с клиентами

График работы:

Полный день

Опыт работы:

Нет опыта

Сфера діяльності:

Організація виставок, Event-, PR, рекламні, дизайн- послуги

Спеціалізація:

Оптова торгівля, Прямі продажі

Компанія:

Oppizi

Описание

--- ENG --- About this job Job Type: Full-TimeExperience Level: Work experience in Operations or Management from 0 to 1 yearIndustry: Marketing, TechnologyCompany Size: 100+ employeesCompany Type: Private Job Description Seniority level - JuniorWork Type - RemoteSchedule - Monday to Friday, fixed hours (9:00 - 18:00 CEST)Expected start date - End of August - Early September We are currently on the hunt for an ambitious and passionate Brand Ambassadors/Flyers Distributors Acquisition Specialist to oversee all the HR operations in Germany. The right candidate will be involved in all aspects of the business and report to the Head of Operations. What’s Oppizi Oppizi is the first major multi-channel player in offline performance-marketing. We’ve built a technology that enables tracking, scaling, and optimization of flyering campaigns. We offer 3 channels, Hand-to-hand (in people’s hands), Door-to-Door (in people’s mailboxes or on their cars), and Direct Mail (in people’s mailboxes via national post service). We operate in 10 countries, the main ones being Australia, New Zealand, France, the UK, the US, and Canada. We are very privileged to work with flagship accounts like Uber, UberEats, DoorDash, Getaround, DiDi, Deliveroo, and many others. Benefits: Attractive salary package + yearly bonus (5% of basic salary) in USD Remote position Flexible Paid Time Off Opportunity for career growth: can lead to the position of Head of BA HR Operations in Germany Great human-centered culture & 17 nationalities Entrepreneurial environment International company: Australia, New Zealand, Hong Kong, the UK, Netherlands, Belgium, France, Germany, Mexico, the USA, and Canada Work in a very successful bootstrapped company, no investors yet! Responsibilities: In charge of the Brand Ambassadors recruitment pipeline with the local City Managers, from the first stages of the recruitment process to the approval stage In charge of the follow-up of the first missions completed by the Brand Ambassadors Full ownership of the relationship with the Brand Ambassadors payroll third party supplier: contract follow-up, payroll issues, terminations, resignations In charge of the follow-up of the outfit inventories with local City Managers Being the point of contact for all BAs’ questions related to admin Recruitment resources: conduct interviews and oversee Brand Ambassadors levels Support and assistance in technology development Reporting directly to the Head of Ops Germany to determine values and missions This role is a very hands-on position in a fast-paced environment. It requires you to be working on the platform (laptop) and being really proactive and organized. Must-Have Requirements Good writing and oral skills. Fluent English Good organizational skills Excellent communications skills Work experience from 0 to 1 year An active relationship builder who can collaborate with internal and external teams to consistently improve processes and communication workflow Ability to prioritize efficiently Nice-to-Have Requirements Good command of German is a plus Entrepreneurial spirit/experience with a strong growth mindset Adaptable and comfortable with a fast-paced environment Experience managing a team of contractors or employees on multiple projects simultaneously University degree in Business or similar field Interested? Apply now Send your resume and a short description of yourself in English.Only candidates who have been selected for an interview will be contacted. Thank you for your application! --- УКР --- Оголошуємо відбір амбітної та пристрасної особистості на заміщення відкритої вакансії Фахівця із залучення працівників (бренд-амбасадорів/дистриб’юторів флаєрів) для контролю всіх операцій, що стосуються HR питань у Німеччині. Відповідний кандидат буде залучений до всіх аспектів бізнесу та звітуватиме перед Керівником з питань операційної діяльності. Тип роботи: повна зайнятість, віддалена роботаРівень досвіду: досвід роботи операціної діяльності або в менеджменті від 0 до 1 рокуРівень кваліфікації: молодший/початковийДата початку рооти: початок вересня 2022Графік роботи: з понеділка по п’ятницю (09:00 - 18:00 за часом Німеччини) Що таке Oppizi? Oppizi є першим великим багатоканальним гравцем у офлайн-маркетингу. Ми розробили технологію, яка дозволяє відстежувати, масштабувати та оптимізувати рекламні кампанії.Ми пропонуємо три канали дистриб’юції реклами (флаєрів): Hand-to-hand (в руки людей), Door-to-Door (до поштових скринькок людей або на їхні автомобілі) і Direct Mail (до поштових скринькок людей через національну поштову службу).Ми працюємо в 12 країнах, основними з яких є Австралія, Нова Зеландія, Німеччина, Бельгія, Франція, Великобританія, Мексика, США та Канада. Ми працюємо з найбільшими технологічними компаніями світу, такими як Uber, UberEats, DoorDash, Getaround, DiDi, Deliveroo, Gorillas та багатьма іншими. Галузь: маркетинг, технологіїРозмір компанії: понад 100 співробітниківТип компанії: приватна Переваги роботи з нами: Конкурентна заробітна плата + річна премія (5% від основної зарплати) в доларах США Повністю віддалена робота Гнучкий графік оплачуваної відпустки Можливість кар'єрного росту: ріст до посади HR керівника по роботі з бренд-амбасадорами/дистриб’юторами флаєрів у Німеччині Чудова людиноцентрична культура та 17 національностей Підприємницьке середовище Міжнародна компанія: Австралія, Нова Зеландія, Гонконг, Великобританія, Нідерланди, Бельгія, Франція, Німеччина, Мексика, США та Канада Робота в дуже успішній стартовій компанії (поки без інвесторів!) Обов'язки: Відповідати за процес набору бренд-амбасадорів/дистриб’юторів флаєрів разом з місцевими Міськими Менеджерами, від першого етапу процесу найму до етапу затвердження; Відповідати за подальші дії після перших місій, завершених бренд-амбасадорами/дистриб’юторами флаєрів; Здійснювати повний контроль над взаємовідносинами та вести комунікацією із зовнішнім постачальником послуг щодо заробітної плати бренд-амбасадорів/дистриб’юторів флаєрів: супроводження контрактів, питання стосовно нарахуванням заробітної плати, припинення дії контрактів, звільнення; Відповідати за подальшу інвентаризацію обладнання разом з місцевими Міськими Менеджерами; Бути контактною особою з адміністративних питань для всіх працівників - бренд-амбасадорів/дистриб’юторів флаєрів; Брати участь в процесі підбору персоналу: проведення співбесід та контроль за відповідністю вимогам бренд-амбасадорів/дистриб’юторів флаєрів; Надавти підтримку та допомагати в процесіудосконалення технологій; Звітувати безпосередньо Керівнику з питань операційної діяльності у Німеччині з метою визначення цінностей та завдань. Ця роль є дуже практичною позицією в швидкоплинному середовищі. Вона вимагає готовності працювали на платформі (ноутбук) і бути справді проактивним(ою) та організованим(ою). Обов'язкові вимоги: Чудові навички письма та усного мовлення. Вільна англійська Хороші організаторські здібності Відмінні комунікативні навички Активний(а) надалоджувач(ка) стосунків, який(а) може співпрацювати з внутрішніми та зовнішніми командами з метою постійного вдосконалення робочих і комунікаційних процесів Буде добре, якщо Ви: Добре володієте німецькою - це плюс Маєте досвід роботи операціної діяльності або в менеджменті від 0 до 1 року Маєте підприємницький дух/мисленням зростання Є адаптивною особистістю і з готовністю до роботи у швидкоплинному середовищі Маєте досвід керування командою підрядників або співробітників на кількох проектах одночасно Маєте вищу освіта з бізнесу або аналогічної галузі Зацікавлені? Без вагань подавайтесь Відправляйте своє резюме на англійській мові.Ми зв’яжемось лише з кандидатами, відібраними для проведення співбесіди.Дякуємо за розуміння.

Смотрите также
Договорная
Менеджер по работе с клиентами | Полный день
Якщо ви прагнете стрімкого кар'єрного та особистого розвитку, вірите, що можете змінити світ, а ваша місія - піклува
Киев
Договорная
Программист | Полный день
Якщо ви прагнете стрімкого кар'єрного та особистого розвитку, вірите, що можете змінити світ, а ваша місія — піклува
Киев
Договорная
Менеджер по работе с клиентами | Полный день
Якщо ви прагнете стрімкого кар'єрного та особистого розвитку, вірите, що можете змінити світ, а ваша місія - піклува
Киев
Договорная
Полный день
Клінінгова компанія запрошує до колективу прибиральників та прибиральниць. Робота знайдеться для кожного! Умови: Графік
Киев
Договорная
Менеджер по работе с клиентами | Полный день
Міжнародна мережа BDO була заснована в 1963 році шляхом об'єднання зусиль аудиторських і консалтингових компаній з В
Киев
Договорная
Полный день
Клінінгова компанія запрошує до колективу прибиральників та прибиральниць. Робота знайдеться для кожного! Умови: Графік
Киев
Договорная
Полный день
Клінінгова компанія запрошує до колективу прибиральників та прибиральниць. Робота знайдеться для кожного! Умови: Графік
Киев
Договорная
Логист | Полный день
На підприємстві НВО «Практика» з виробництва автомобілів спеціального призначення відкрито вакансію заступника завідувач
Киев
19 800 ГРН
Администратор базы данных | Оператор call-центра | Менеджер по работе с клиентами | Полный день
PIN-UP.SUPPORT — міжнародний контакт-центр, який входить в екосистему компанії PIN-UP. Наша компанія успішно працює на
Киев
Договорная
Логист | Полный день
TNT is international company that provides express delivery services in more than 200 countries. TNT employs more than 5
Киев
Договорная
Бухгалтер | Полный день
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture
Киев
Договорная
Бухгалтер | Полный день
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture
Киев
Договорная
Менеджер по кредитованию | Гибкий график
Про EY та наші цінності Побудова кращого робочого світу – мета EY та основа нашої культури, що служить вірним дороговказ
Киев
148 000 ГРН
Product manager | Полный день
Soft Industry Alliance — українська IT-компанія, яка займається розробкою програмного забезпечення, веб-сайтів, додатків
Киев
Договорная
Финансовый аналитик | Полный день
Шукаємо людину, яка буде: працювати з вимогами, деталізувати їх; будувати бізнес-процеси, відображати їх, деталізувати;
Киев
Договорная
Менеджер по работе с клиентами | Полный день
Освітня компанія STUDY.UA запрошує до команди International Department — Менеджера по роботі з клієнтами! Компанія STUDY
Киев
Договорная
Product manager | Гибкий график
We are Data Science UA, and we are developing a Data Science community in Ukraine. Data Science UA unites all researcher
Киев
Договорная
Product manager | Полный день
We are Data Science UA, and we create a Data Science community in Ukraine. Data Science UA concentrates on new projects
Киев
Договорная
Секретарь | Полный день
Наш партнер, міжнародна агрокомпанія, яка є одним із світових лідерів в агросфері, оголошує конкурс на вакансію Асистент
Киев
Договорная
Инженер | Системный администратор | Полный день
Наш Партнер, продуктова компанія, що надає інноваційні програмні рішення для підтримки банків та фінансових установ, шук
Киев