Главная Хобби, спорт Велосипеды Горные велосипеды
Объявление не активно, найдите другие предложения в категории: Горные велосипеды

Архив: Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - XL 2024 чорний

44 760ГРН
Состояние: Новое
Производитель: Pride
Тип велосипеда: Гравийные
Размер рамы: XL, для роста от 185 до 195 см
Тип тормозов: Дисковый механический
Вид подвески: Без амортизаторов
Диаметр колеса: 28
Материал рамы: Алюминий
Код/Артикул: SKD3157
Код товара: 11267

Описание

ROCX 8.3 - це топова модель в лінійці алюмінієвих гравійників від українського бренду Pride Bikes. Від молодших моделей він відрізняється не тільки просунутим навісним обладнанням і карбоновою вилкою, а й більш спортивною геометрією велосипеда.
Рама зроблена зі сплаву алюмінію 6061Т, він має високу жорсткість, за рахунок чого велосипед відчувається дуже динамічним і різким при прискореннях і на підйомах. Труби рами зроблені із застосуванням технологій баттинг і гідроформінг. За рахунок баттингу труби мають змінну товщину стінок, витончуючись там, де рама не відчуває перенавантажень, таким чином, знижується вага, не втрачаючи в міцності. Гідроформінг ж забезпечує створення труб зі спеціальним профілем, для досягнення максимальної торсіонної жорсткості та міцності, при цьому зберігаючи низьку вагу.
Вилка виготовлена з карбонового волокна, що значно полегшило передню частину велосипеда, дозволяючи легше висмикувати переднє колесо для заїзду на бордюр або для перестрибування колод в лісі. Але крім меншої ваги, карбон ще й жорсткіше алюмінію, він відмінно чинить опір скручующим навантаженням, зберігаючи стабільність переднього колеса при різких змінах напрямку. До того ж цей матеріал добре гасить вібрацію від дорожнього полотна, не даючи рукам втомлюватися довгі кілометри.
Геометрія велосипеда поєднує в собі комфорт туринга та швидкість шосейника. ROCX 8.3 має довший передній трикутник, щодо молодших модифікацій, і подовжені на 10 см пера. За рахунок цього збільшилась колісна база, роблячи байк більш стабільним на високій швидкості, та збільшився комфорт, за рахунок більш податливого заднього трикутника. Також змінилась посадка на велосипеді на більш спортивну. На рамі і вилці велика кількість бонок, що дозволяє встановити передній і задній багажники, кілька фляго тримачів та безліч всіляких аксесуарів. Фреймсет підтримує встановлення широких покришок, аж до 700х47С. Також на велосипед можна встановити повнорозмірні крила, які зроблять їзду в негоду більш комфортною.
Міцні колеса на 32 спиці, складаються з подвійних алюмінієвих ободів шириною 21мм і алюмінієвих втулок з промисловими підшипниками. Вони набагато краще захищені від попадання пилу і вологи, ніж втулки на насипних підшипниках. Колеса підтримують безкамерне встановлення покришок. Це дозволяє не звертати уваги на дрібні проколи, а також дає можливість їздити на низькому тиску, для кращого зчеплення на ґрунті та піску. До рами колеса кріпляться за допомогою наскрізних осей, таке з'єднання набагато міцніше і жорсткіше, ніж класичні ексцентрики. Взуті вони в покришки Kenda Kick-Back 700x40С з вираженим шипованним протектором, що відмінно підходить для помірного бездоріжжя. Гальмує байк за допомогою одних з найкращих і потужних механічних дискових гальм TRP Spyre, вони безвідмовно працюють і в сухих умовах жаркого літа, і під холодним осіннім дощем, а також дуже прості в обслуговуванні. Трансмісія Sram Apex 1 налічує 11 передач і не має переднього перемикача. Крім зменшення ваги, таке рішення...
Похожие объявления