Главная Оборудование, бизнес Оборудование Торгово-выставочное оборудование

Теплова вітрина-мерчандайзер Flexeserve Zone 2 Tier-600

5 000EUR
Тип: Другое
Состояние: Новое
Гарантийный срок: 12
Сфера использования: HoReCa|Fast-food|Торговые магазины
Вид оборудования: Тепловая витрина
Расположение: Настольное
Количество уровней: 2
Код товара: 1507783228

Описание

Вітрини-мерчандайзери Flexeserve Zone – це унікальні теплові вітрини, які забезпечують циркуляцію гарячого повітря для кожного з рівнів. На кожен рівень можна встановити індивідуальну температуру до 90 С. Система підтримання температури на кожному рівні побудована на принципі рециркуляції повітря з наявним повітряним бар’єром, що не дозволяє випускати тепло в навколишнє середовище, тим самим економлячи енергозатрати.

Характеристики:
Габаритні розміри (ШхГхВ) – 556х660х884 мм;
Вага – 88 кг;
Тип – настільна;
Кількість рівнів – 2 шт.
Особливості:
Запатентована технологія конвекції повітря для кожного із рівнів, що забезпечує відмінну якість продуктів, збільшення терміну зберігання та високу енергоефективність;
Кожен рівень є окремою тепловою зоною із можливістю регулювання температури повітря до 90 °C, що дозволяє експонувати різні типи продукції;
LED підсвітка та подвійні скляні панелі для кожного рівня;
Інноваційні аксесуари для збільшення місткості, покращення видимості та забезпечення операційної ефективності.
ПЕРЕВАГИ:
1. Відмінні результати теплоутримання завдяки запатентованій технології циркуляції гарячого повітря на кожному із рівнів;
2. Збільшення терміну зберігання продукції та мінімізація втрат: для кожного рівня можна налаштувати індивідуальну температуру;
3. Енергоефективність: спеціальна системи рециркуляції повітря знижує енерговитрати;
4. Висока місткість, що досягається завдяки спеціально розробленим аксесуарам для різного типу продукції;
5. Безпека: вбудовані системи від перегріву, безпечні для дотику поверхні та плоскі поверхні полиці, що знижує ризик проливання.
Кастомізація кожного з рівнів
(наявний великий асортимент аксесуарів для різних типів продукції, що економить місце, створює візуальну привабливість та правильну роботу вітрини)

ПЕРЕВАГИ:
1. Тип нагрівання внутрішнього середовища – конвекція з рециркуляцією повітря, що забезпечує:
– рівномірне утримання температури;
– їжа утримується гарячою, а не продовжує процес приготування як для вітрин з контактними нагрівальними поверхнями, де спостерігається пересушене дно та волога верхня частина;
– економію електроенергії
2. Гнучкість у меню, що досягається індивідуальним налаштування температури для кожного з рівнів: супи, врапи, лаваші, паніні, бургери, десерти, гарніри, піца, ціла курка. Температурне регулювання до 90 С.
3. Оптимізація внутрішнього середовища з допомогою спеціально продуманих аксесуарів для різних типів продукції, що збільшує місткість вітрини, покращую привабливість товару та забезпечує операційну ефективність.
4. Система енергозбереження, що забезпечується:
– системою рециркуляції повітря;
– тепловою завісою;
– спеціальними аксесуарами для розміщення продукції.
5. Зменшення впливу на навколишнє середовище закладу через використання технології теплової завіси.
6. Зростання терміну зберігання продукції;
7. Зниження кількості списань.
8. Проста панель управління вітриною.
9. Швидке та легке обслуговування вітрини.

Дані вітрини використовуються у наступних мережах:
1. 7-Eleven
2. PRET A MANGER;
3. GREGGE;
4. Black Sheep Coffee;
5. Spar;
6. Paul;
7. Disney.

Рейтинг объявления:
1 голос
Похожие объявления
Также часто ищут: