Смазка для цепи Peaty's LinkLube Wet, 120ml, Оригінал!
673ГРН
| Состояние: | Новое |
|---|
| Код/Артикул: | PWL12072 |
|---|---|
| Код товара: | 2724675154 |
Описание
Peaty's LinkLube Wet Weather
Це виготовлена на замовлення легко біорозкладна суміш олій, восків і потужних інгібіторів корозії з ароматом ірландської кави. Народилася виснажливими вимогами перегонів Світової серії Ендуро (EWS). Створена для тривалих поїздок у вологих і брудних умовах. Легко протримається цілий день їзди, не перетворюючись на густий бруд, забезпечуючи супергладкий, надміцний і безшумний ланцюг для найскладніших умов їзди.
LinkLube Wet — це суміш восків і олій із вищою в'язкістю й вищою концентрацією восків та інгібіторів корозії, порівнюючи з LinkLube All-Weather. Висока концентрація воску робить LinkLube Wet набагато тихішою та плавнішою, а також слугує набагато довше, ніж LinkLube All-Weather, за тривалих поїздок у вологих умовах.
LinkLube Wet розроблялася впродовж трьох років і довела до форми деякими з найкращих у світі перегонників EWS, XC, Road і Cyclocross за допомогою процесу прототипування, тестування, критики, поліпшення та повторення. Крім перегонів, багато тестових заїздів проводилися з використанням електровелосипедів, ланцюги яких упродовж тривалого часу зазнають екстремального крутного моменту. Якщо об'єднати цей постійний крутний момент із розбиванням бруду та калюж, подоланням крутих пагорбів, швидким спуском, а потім повторенням циклу, поки акумулятор не розрядиться, виходить ідеальний майданчик для тестування змащення ланцюга (хто сказав, що тестування мастила для ланцюга nb;
LinkLube Wet упакований у димчасто-чорну версію улюбленими фанатами пляшечки з мастилом.
Дуже легко наноситься завдяки простій кришці, що загвинчується, із заокругленим кінцем, яка дає змогу легко котитися по ланок ланцюга під час нанесення.
Просто нанесіть на внутрішню поверхню ланцюга, переверніть шатуни 15-20 разів, щоб мастило глибоко увійшло в затишні куточки та щілини ланок ланцюга, зітріть надлишки та вперед!
Рекомендація щодо застосування.
Повністю знежирте трансмісію перед нанесенням свіжого мастила, щоб переконатися, що немає старої оливи для ланцюга. Для досягнення найкращих результатів використовуйте знежирювальний засіб для трансмісії Peaty's Foaming Drivetrain Degreaser або розчинний знежирювальний засіб XXX для видалення стійкого заводського мастила з нових ланцюгів.
Обов'язково ретельно промийте ланцюг чистою водою після знежирення.
Видаліть більше води з ланцюга. Для досягнення найкращих результатів використовуйте PT17.
Добре струсіть пляшку для рівномірного розподілу.
Наносьте мастило, прокручуючи ланцюг назад (на електровелосипедах необхідно крутити педалі вперед на підставці), забезпечуючи адекватне покриття кожної ланки.
Продовжуйте крутити ланцюг упродовж 10 секунд або майже те, щоб мастило проникло в ланцюг.
Ретельно протріть надлишки мастила з ланцюга чистою тканиною.
⚠️Не наносите LinkLube (або будь-яке інше мастило!) на гальма або гальмівні колодки.
Це виготовлена на замовлення легко біорозкладна суміш олій, восків і потужних інгібіторів корозії з ароматом ірландської кави. Народилася виснажливими вимогами перегонів Світової серії Ендуро (EWS). Створена для тривалих поїздок у вологих і брудних умовах. Легко протримається цілий день їзди, не перетворюючись на густий бруд, забезпечуючи супергладкий, надміцний і безшумний ланцюг для найскладніших умов їзди.
LinkLube Wet — це суміш восків і олій із вищою в'язкістю й вищою концентрацією восків та інгібіторів корозії, порівнюючи з LinkLube All-Weather. Висока концентрація воску робить LinkLube Wet набагато тихішою та плавнішою, а також слугує набагато довше, ніж LinkLube All-Weather, за тривалих поїздок у вологих умовах.
LinkLube Wet розроблялася впродовж трьох років і довела до форми деякими з найкращих у світі перегонників EWS, XC, Road і Cyclocross за допомогою процесу прототипування, тестування, критики, поліпшення та повторення. Крім перегонів, багато тестових заїздів проводилися з використанням електровелосипедів, ланцюги яких упродовж тривалого часу зазнають екстремального крутного моменту. Якщо об'єднати цей постійний крутний момент із розбиванням бруду та калюж, подоланням крутих пагорбів, швидким спуском, а потім повторенням циклу, поки акумулятор не розрядиться, виходить ідеальний майданчик для тестування змащення ланцюга (хто сказав, що тестування мастила для ланцюга nb;
LinkLube Wet упакований у димчасто-чорну версію улюбленими фанатами пляшечки з мастилом.
Дуже легко наноситься завдяки простій кришці, що загвинчується, із заокругленим кінцем, яка дає змогу легко котитися по ланок ланцюга під час нанесення.
Просто нанесіть на внутрішню поверхню ланцюга, переверніть шатуни 15-20 разів, щоб мастило глибоко увійшло в затишні куточки та щілини ланок ланцюга, зітріть надлишки та вперед!
Рекомендація щодо застосування.
Повністю знежирте трансмісію перед нанесенням свіжого мастила, щоб переконатися, що немає старої оливи для ланцюга. Для досягнення найкращих результатів використовуйте знежирювальний засіб для трансмісії Peaty's Foaming Drivetrain Degreaser або розчинний знежирювальний засіб XXX для видалення стійкого заводського мастила з нових ланцюгів.
Обов'язково ретельно промийте ланцюг чистою водою після знежирення.
Видаліть більше води з ланцюга. Для досягнення найкращих результатів використовуйте PT17.
Добре струсіть пляшку для рівномірного розподілу.
Наносьте мастило, прокручуючи ланцюг назад (на електровелосипедах необхідно крутити педалі вперед на підставці), забезпечуючи адекватне покриття кожної ланки.
Продовжуйте крутити ланцюг упродовж 10 секунд або майже те, щоб мастило проникло в ланцюг.
Ретельно протріть надлишки мастила з ланцюга чистою тканиною.
⚠️Не наносите LinkLube (або будь-яке інше мастило!) на гальма або гальмівні колодки.
Рейтинг объявления:
{{#user.avatar}} {{/user.avatar}}
{{ user.name }}
Последний визит: {{ user.last_login }}
Похожие объявления