Смазка для цепи Peaty's LinkLube Dry, 60ml, Оригінал!
494ГРН
| Состояние: | Новое |
|---|
| Код/Артикул: | PDL6072 |
|---|---|
| Код товара: | 2724675152 |
Описание
Peaty's LinkLube Dry
Це легко біорозкладне мастило для ланцюгів на основі воску, призначене для використання в сухих, пилових і помірно вологих умовах пустелі. В унікальній формулі Peaty's використовується суміш восків, зважених в емульсії на водній основі, що забезпечує довговічний, чисто працює та безшумний ланцюг.
Склад на основі воску слугує довше в сухих і запорошених умовах, оскільки не притягує бруд.
Синій індикатор легко показує, коли мастило висохло та готове до поїздки.
Приблизна витрата: до ~300 км на одне застосування (залежно від умов)
Заокруглений кінчик ковпачка аплікатора легко перекочується за ланцюжком під час нанесення.
Унікальна висока та тонка пляшка має форму ручки, зручну для використання в руці.
Чому віск? Віск — найкраще мастило для сухих і пилових умов їзди, тому що за правильного застосування він покриє ланки та ролики ланцюга твердим, слизьким покриттям, яке слугуватиме цілу вічність на трасі та буде сухим на дотик, тому сухий бруд і пил не притягуватимуться.
Рекомендація щодо застосування.
Під час першого застосування LinkLube Dry необхідно наносити на добре знежирену та суху трансмісію. Якщо ланцюг забруднений, то бруд і старе мастило займають місце в роликах, не даючи змогу новому мастилу досягти потрібних місць, а будь-які залишки мастила на олійній основі також можуть призвести до зниження терміну експлуатації та передчасного почервоніння.
Повністю знежирюйте перед нанесенням свіжого мастила, щоб переконатися, що залишків старого ланцюгового масла немає. Для досягнення найкращих результатів використовуйте знежирювач піниться для трансмісії Peaty's Foaming Drivetrain Degreaser або, у разі нових ланцюгів, використовуйте розчинник XXX для видалення стійкого заводського мастила.
Обов'язково ретельно промийте ланцюг чистою водою після знежирення.
Дайте ланцюгу ретельно висохнути перед нанесенням.
Наносьте тільки на внутрішній бік ланцюга. Світло-блакитний колір мастила для ланцюга дає змогу точно бачити, де ви її нанесли, а де немає.
Продовжуйте обертати ланцюг упродовж 20 секунд, щоб мастило повністю проникло в ланки та ролики.
Перевірте, чи немає надмірного нанесення. Якщо ви побачите, що мастило починає заповнювати вузькі ланки ланцюга, просто повільно поверніть шестерні кілька разів, щоб перенести зайве мастило на касету.
Дайте повністю висохнути, щоб мастило зі світло-блакитного кольору стало повністю прозорим. Скільки часу необхідно, щоб вода випарувалася і мастило стало прозорим, залежить від погодних умов і може тривати від декількох хвилин, якщо жарко, і до декількох годин, якщо холодно та сиро. Для найкращого результату нанесіть мастило ввечері перед наступною поїздкою наступного дня.
⚠️Не наносите LinkLube (або будь-яке інше мастило!) на гальма або гальмівні колодки.
Це легко біорозкладне мастило для ланцюгів на основі воску, призначене для використання в сухих, пилових і помірно вологих умовах пустелі. В унікальній формулі Peaty's використовується суміш восків, зважених в емульсії на водній основі, що забезпечує довговічний, чисто працює та безшумний ланцюг.
Склад на основі воску слугує довше в сухих і запорошених умовах, оскільки не притягує бруд.
Синій індикатор легко показує, коли мастило висохло та готове до поїздки.
Приблизна витрата: до ~300 км на одне застосування (залежно від умов)
Заокруглений кінчик ковпачка аплікатора легко перекочується за ланцюжком під час нанесення.
Унікальна висока та тонка пляшка має форму ручки, зручну для використання в руці.
Чому віск? Віск — найкраще мастило для сухих і пилових умов їзди, тому що за правильного застосування він покриє ланки та ролики ланцюга твердим, слизьким покриттям, яке слугуватиме цілу вічність на трасі та буде сухим на дотик, тому сухий бруд і пил не притягуватимуться.
Рекомендація щодо застосування.
Під час першого застосування LinkLube Dry необхідно наносити на добре знежирену та суху трансмісію. Якщо ланцюг забруднений, то бруд і старе мастило займають місце в роликах, не даючи змогу новому мастилу досягти потрібних місць, а будь-які залишки мастила на олійній основі також можуть призвести до зниження терміну експлуатації та передчасного почервоніння.
Повністю знежирюйте перед нанесенням свіжого мастила, щоб переконатися, що залишків старого ланцюгового масла немає. Для досягнення найкращих результатів використовуйте знежирювач піниться для трансмісії Peaty's Foaming Drivetrain Degreaser або, у разі нових ланцюгів, використовуйте розчинник XXX для видалення стійкого заводського мастила.
Обов'язково ретельно промийте ланцюг чистою водою після знежирення.
Дайте ланцюгу ретельно висохнути перед нанесенням.
Наносьте тільки на внутрішній бік ланцюга. Світло-блакитний колір мастила для ланцюга дає змогу точно бачити, де ви її нанесли, а де немає.
Продовжуйте обертати ланцюг упродовж 20 секунд, щоб мастило повністю проникло в ланки та ролики.
Перевірте, чи немає надмірного нанесення. Якщо ви побачите, що мастило починає заповнювати вузькі ланки ланцюга, просто повільно поверніть шестерні кілька разів, щоб перенести зайве мастило на касету.
Дайте повністю висохнути, щоб мастило зі світло-блакитного кольору стало повністю прозорим. Скільки часу необхідно, щоб вода випарувалася і мастило стало прозорим, залежить від погодних умов і може тривати від декількох хвилин, якщо жарко, і до декількох годин, якщо холодно та сиро. Для найкращого результату нанесіть мастило ввечері перед наступною поїздкою наступного дня.
⚠️Не наносите LinkLube (або будь-яке інше мастило!) на гальма або гальмівні колодки.
Рейтинг объявления:
{{#user.avatar}} {{/user.avatar}}
{{ user.name }}
Последний визит: {{ user.last_login }}
Похожие объявления