Оренда офісу, приміщення 82 м2, метро Бориспільська, Дарницький р-н
300ГРН
| Регион: | Киевская область |
|---|---|
| Город: | Киев |
| Метро: | Бориспольская |
| Вид коммерческой недвижимости: | Офисы |
| Площадь общая, м2: | 82 м2 |
| Предложение от: | Владельца |
Подробная информация:
| Электричество: | Есть |
|---|---|
| Водоснабжение: | Есть |
| Отопление: | Есть |
Описание
Пропонуємо стильний офіс в оренду безпосередньо від власника, БЕЗ ДОДАТКОВИХ КОМІСІЙ!
Офіс має площу 82 м² і знаходиться на 4-му поверсі 5-поверхової будівлі за адресою: Київ, вул. Колекторна, 3-А, всього за 700 метрів від метро Бориспільська.
Основні переваги:
Функціональне планування: Офіс складається з трьох прохідних кімнат, що дозволяє організувати простір максимально ефективно – створювати комфортну робочу атмосферу, виділяти окремі робочі зони або адаптувати приміщення під командну роботу.
Комфортний мікроклімат: У кожній кімнаті встановлені кондиціонери, що забезпечують оптимальну температуру в будь-яку пору року.
Універсальність простору: Просторий зал може використовуватися як виставковий простір, зона продажу чи місце для проведення зустрічей та переговорів.
Додаткові зручності:
Безперебійне живлення завдяки генератору – офіс працює навіть при відключенні електроенергії.
Інтернет-розведення по робочих місцях забезпечує стабільне підключення.
Цілодобова охорона та відеонагляд для безпеки бізнесу.
Доступ 24/7 – без жодних обмежень.
Вільний паркінг для співробітників та гостей.
Відділення Нової Пошти на території бізнес-центру.
Можливість оренди складу при необхідності.
Наявність кафе у бізнес-центрі для зручності співробітників.
Сучасний екстер’єр створює приємне перше враження для клієнтів та партнерів.
Це ідеальне рішення для компанії, яка цінує зручність, комфорт і ефективну організацію простору!
Ціна вказана за м2 з ПДВ + додатково комунальні послуги
Офіс має площу 82 м² і знаходиться на 4-му поверсі 5-поверхової будівлі за адресою: Київ, вул. Колекторна, 3-А, всього за 700 метрів від метро Бориспільська.
Основні переваги:
Функціональне планування: Офіс складається з трьох прохідних кімнат, що дозволяє організувати простір максимально ефективно – створювати комфортну робочу атмосферу, виділяти окремі робочі зони або адаптувати приміщення під командну роботу.
Комфортний мікроклімат: У кожній кімнаті встановлені кондиціонери, що забезпечують оптимальну температуру в будь-яку пору року.
Універсальність простору: Просторий зал може використовуватися як виставковий простір, зона продажу чи місце для проведення зустрічей та переговорів.
Додаткові зручності:
Безперебійне живлення завдяки генератору – офіс працює навіть при відключенні електроенергії.
Інтернет-розведення по робочих місцях забезпечує стабільне підключення.
Цілодобова охорона та відеонагляд для безпеки бізнесу.
Доступ 24/7 – без жодних обмежень.
Вільний паркінг для співробітників та гостей.
Відділення Нової Пошти на території бізнес-центру.
Можливість оренди складу при необхідності.
Наявність кафе у бізнес-центрі для зручності співробітників.
Сучасний екстер’єр створює приємне перше враження для клієнтів та партнерів.
Це ідеальне рішення для компанії, яка цінує зручність, комфорт і ефективну організацію простору!
Ціна вказана за м2 з ПДВ + додатково комунальні послуги
Рейтинг объявления:
{{#user.avatar}} {{/user.avatar}}
{{ user.name }}
Последний визит: {{ user.last_login }}
Похожие объявления