Мотоблок Кентавр МБ1080ДЕ (Без Фрези) (Зібранний) (Безкоштовна доставка Новою По
1 130USD
Состояние: | Новое |
---|---|
Тип техники: | Мотоблок |
Тип: | Мотоблок |
---|---|
Тип двигателя: | Дизельный |
Максимальная ширина обработки: | 100 |
Максимальная глубина обработки: | 19 |
Количество передач: | 6 вперед/2 назад |
Система запуска: | Электростартер |
Трансмиссия: | Шестеренчатый редуктор |
Сцепление: | Дисковое |
В комплекте оборудования: | Плуг |
Гарантийный срок: | 12 |
Мощность двигателя: | 8 |
Объем двигателя: | 815 |
Тактность двигателя: | Четырёхтактный |
Количество цилиндров: | 1 |
Система охлаждения двигателя: | Водяная |
Объем топливного бака: | 9 |
Расход топлива: | 2.27 |
Длина: | 2000 |
Ширина: | 900 |
Высота: | 1150 |
Вес: | 269 |
Код/Артикул: | 140532 |
Код товара: | 2224934093 |
Описание
Опис мотоблока Кентавр МБ1080ДЕ
Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» із водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їхнього запуску.
Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо за низької температури довкілля. Крім електростартера до комплекту електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока. Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція потребує не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектувальних елементів, зокрема на заміну маховика, але й достатню технічну кваліфікацію установника,оскільки необхідне часткове розбирання мотоблока.
Особливості моделі Кентавр МБ1080ДЕ
ДВИГУН
Збільшений моторесурс - за рахунок застосування якісних матеріалів і використання сучасних технологій виготовлення деталей.
5-ступінчастий повітряний фільтр: напівпрозорий циклон, масляна ванна, два сітчастих і один паперовий фільтруючі елементи – значно подовжує термін служби поршневої групи.
Металевий корпус паливного фільтра - міцний, не ламається і не тріскається.
Датчик тиску масла «грибок» - дозволяє здійснювати візуальний контроль роботи системи змащення і уникнути поломки двигуна при відсутності тиску масла.
Потужний електростартер (у моделей з електростартером) - дозволяє легко запустити двигун в будь-який час року, а також забезпечує зарядку акумуляторної батареї.
Потужний генератор 150 Вт, в два рази потужніший, ніж у мотоблоків інших марок - забезпечує яскраве світло фари і можливість експлуатації в темні часи доби.
Висока горловина паливного бака – зручно заправляти.
Захист від опіку на глушнику – покращує безпеку експлуатації і обслуговування мотоблока.
Кришка радіатора з клапаном - дозволяє попередньо скинути тиск в радіаторі і уникнути опіку гарячим паром.
ТРАНСМІСІЯ
Три ременя передачі (у аналогів - по два ременя) - виключена пробуксовка, зниження навантаження на ремені значно подовжує термін служби ремінної передачі.
Додатковий струмок для підключення передньої навіски (шків на 4 струмка) - можливість швидкого підключення активної передньої навіски або використання мотоблока в якості приводу для стаціонарного обладнання.
Довга вісь, розширена регульована колія 845 мм - збільшує стійкість мотоблока при роботі на схилах і при транспортних роботах, дозволяє виставляти колію під різні сільськогосподарські культури.
Перемикання передач 6 положень важеля (не треба вдавлювати) - легке і зручне перемикання передач.
Дводискове зчеплення - виключає пробуксовку, має збільшений термін служби.
РАМА
Рама посилена з ребрами жорсткості, важче на 2 кг - має підвищену міцність, знижує вібрацію, забезпечує стабільність роботи ремінної передачі.
Картер і кришки з чавунного лиття - значно міцніше і важче, ніж алюмінієві.
Кріплення керма на 3 болта - надійніше і міцніше, ніж на два болта, як у аналогічних мотоблоків інших марок.
Кріплення двигуна на 5 болтів - значно надійніше, ніж кріплення на 2 шпильки, відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
Висока знімна кришка відсіку для ЗІП - значно збільшує корисний об'єм відсіку, зручно відкривається.
Передня підніжка жорстка, з прута 16 мм - забезпечує стійкість мотоблока при зупинці, не деформується і не занурюється глибоко в м'який ґрунт.
Посилений причіпний пристрій - дозволяє встановлювати більш широкий спектр навісного та причіпного обладнання, має довгий термін служби.
Сталеві втулки на причіпному пристрої - значно знижують знос і збільшують термін служби причіпного пристрою.
ЕРГОНОМІКА
Якісне рівне фарбування - надійний захист від корозії і привабливий зовнішній вигляд.
Надійні зварні шви - забезпечують міцність і цілісність всієї конструкці
Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» із водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їхнього запуску.
Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо за низької температури довкілля. Крім електростартера до комплекту електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока. Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція потребує не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектувальних елементів, зокрема на заміну маховика, але й достатню технічну кваліфікацію установника,оскільки необхідне часткове розбирання мотоблока.
Особливості моделі Кентавр МБ1080ДЕ
ДВИГУН
Збільшений моторесурс - за рахунок застосування якісних матеріалів і використання сучасних технологій виготовлення деталей.
5-ступінчастий повітряний фільтр: напівпрозорий циклон, масляна ванна, два сітчастих і один паперовий фільтруючі елементи – значно подовжує термін служби поршневої групи.
Металевий корпус паливного фільтра - міцний, не ламається і не тріскається.
Датчик тиску масла «грибок» - дозволяє здійснювати візуальний контроль роботи системи змащення і уникнути поломки двигуна при відсутності тиску масла.
Потужний електростартер (у моделей з електростартером) - дозволяє легко запустити двигун в будь-який час року, а також забезпечує зарядку акумуляторної батареї.
Потужний генератор 150 Вт, в два рази потужніший, ніж у мотоблоків інших марок - забезпечує яскраве світло фари і можливість експлуатації в темні часи доби.
Висока горловина паливного бака – зручно заправляти.
Захист від опіку на глушнику – покращує безпеку експлуатації і обслуговування мотоблока.
Кришка радіатора з клапаном - дозволяє попередньо скинути тиск в радіаторі і уникнути опіку гарячим паром.
ТРАНСМІСІЯ
Три ременя передачі (у аналогів - по два ременя) - виключена пробуксовка, зниження навантаження на ремені значно подовжує термін служби ремінної передачі.
Додатковий струмок для підключення передньої навіски (шків на 4 струмка) - можливість швидкого підключення активної передньої навіски або використання мотоблока в якості приводу для стаціонарного обладнання.
Довга вісь, розширена регульована колія 845 мм - збільшує стійкість мотоблока при роботі на схилах і при транспортних роботах, дозволяє виставляти колію під різні сільськогосподарські культури.
Перемикання передач 6 положень важеля (не треба вдавлювати) - легке і зручне перемикання передач.
Дводискове зчеплення - виключає пробуксовку, має збільшений термін служби.
РАМА
Рама посилена з ребрами жорсткості, важче на 2 кг - має підвищену міцність, знижує вібрацію, забезпечує стабільність роботи ремінної передачі.
Картер і кришки з чавунного лиття - значно міцніше і важче, ніж алюмінієві.
Кріплення керма на 3 болта - надійніше і міцніше, ніж на два болта, як у аналогічних мотоблоків інших марок.
Кріплення двигуна на 5 болтів - значно надійніше, ніж кріплення на 2 шпильки, відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
Висока знімна кришка відсіку для ЗІП - значно збільшує корисний об'єм відсіку, зручно відкривається.
Передня підніжка жорстка, з прута 16 мм - забезпечує стійкість мотоблока при зупинці, не деформується і не занурюється глибоко в м'який ґрунт.
Посилений причіпний пристрій - дозволяє встановлювати більш широкий спектр навісного та причіпного обладнання, має довгий термін служби.
Сталеві втулки на причіпному пристрої - значно знижують знос і збільшують термін служби причіпного пристрою.
ЕРГОНОМІКА
Якісне рівне фарбування - надійний захист від корозії і привабливий зовнішній вигляд.
Надійні зварні шви - забезпечують міцність і цілісність всієї конструкці
Рейтинг объявления:
{{#user.avatar}} {{/user.avatar}}
{{ user.name }}
Последний визит: {{ user.last_login }}
Похожие объявления